18. Affiliate konference
2021 v Praze
Jaké výsledky realizoval affiliate v letošním roce, a jak se liší vývoj na jednotlivých trzích? Jak se vedou jednotlivé segmenty, kdo pokračoval v rychlém růstu a kde naopak přišel útlum? Hlavní výzvy affiliate pro Q4 2021 a Q1 2022 a nové trendy, které přicházejí ze zahraničí.
V této přednášce se Martin zaměří na možnosti vyhodnocování affiliate kampaně, a to jak tradiční cesty, tak i připravované novinky VIVAttribution. Ukážeme vám současné řešení nástroje i potenciální větve vývoje a využití do budoucna.
Zaměřeno na inzerenty.
Jak si v nových Google Analytics 4 nastavit měření událostí na vašem webu jako je proklik tlačítka a affiliate odkazu? Jak tyto události párovat s dosavadními zdroji trafficu v podobě jednotlivých kampaní? Na tyto otázky vám odpoví zkušený řečník Jan Tichý.
Zaměřeno převážně na partnery.
Jak se propojit s cílovou skupinou vaší značky? Jedním z nejrychlejších a nejefektivnějších způsobů, jak toho dosáhnout, je spolupráce s influencery. Využití influencer marketingu je spolehlivým způsobem, jak promluvit k publiku s pomocí někoho, kdo se prostřednictvím svého autentického obsahu jeví v očích potenciálních zákazníků za důvěryhodného. Osobní doporučení od influencerů má významný vliv na rozhodování zákazníků. Společně si tak ukážeme jak zařadit influencery do marketingového mixu.