Přeskočit na obsah

5. Affiliate konference

15.05.2014 v Praze

Jak využít emailingovou databázi a zvýšit příjem z affiliate

Vladan Hejnic - VIVnetworks.com

Vladan Hejnic, VIV NETworks s.r.o., vizionář, který má rád technologie. Vladan založil několik společností, které buď vyvíjí technologie nebo je reprezentují ve střední a východní Evropě. „Za poslední dva roky byl vývoj v internetových technologiích tak obrovský, že jejich využití se stalo skutečně masovým a jsou nyní dostupné téměř pro kohokoliv. Tak se nebojme je používat“, říká.

Jak se daří Zootu nejen v affiliate. Radost jako kšeft?

Ladislav Trpák - Zoot.cz

O hledání porozumění tak rozdílnému světu žen a jakou roli v něm hrají partneři (affiliate pochopitelně). A jak to dělat s radostí. Láďa Trpák, Chief Idealist at ZOOT. Věčný hledač nových cest. Pracovně startoval v HR jako Jobpilot, pak přesedl na reklamu v ADVERTURES a teď ho baví hezké holky ve fashion e-commerce ZOOTu. Ve volném čase relaxuje v KIJUKIJU a kouká na káňata.

Jak dopadlo uživatelské testování eshopu pilulka.cz

Jan Kvasnička

Podíváme se prakticky na výsledky uživatelského testování tak velkého eshopu, jakým je pilulka.cz. Celý proces byl hodnocen se zástupci eshopu a můžete se těšit na ukázky a vysvětlení budoucích změn. Kvasnička Jan svou pracovní činnost soustředí na UX, použitelnost, zvyšování konverzních poměrů, návrh, tvorbu a testování webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi především v oblasti ecommerce. Je zastánce a propagátor myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet“. Aktivně školí a pořádá workshopy na toto téma. Na jeho blogu najdete spoustu užitečných a praktických informací.

Jak vypadá úspěšný Affiliate projekt, Case study: Bez kuponu nebo s kuponem?

Tomáš Jagoda

Tomáš Jagoda, Czech and Slovak Market Manager / International Coupons / slevovekody.com. Do decembra 2013 som pracoval ako tzv. Slovak Market Specialis. Momentáne zastávam pozíciu Czech and Slovak Market Manager. O rozdieloch medzi SK a CZ e-commerce nie je potreba rozprávať, taktiež nie je potreba rozprávať aj o spoločných vlastnostiach týchto dvoch trhoch. Našou hlavnou úlohou v International Coupons je kontakt s affiliate sítěmi, kontakt s obchodmi, vymýšľanie nových možností propagácie e-shopov, ako aj reklamná činnosť našich stránok. Aké sú výhody zľavových kódov a či ponúkať klientom takúto možnosť lacnejšieho nakupovania pomocou zľavového kódu sa dozviete z mojej prezentácie.

Jak nastavit affiliate program od začátku na maximum

Petr Baloun

Petr ukáže jak využít všechny dostupné prostředky jak technicky nastavit affiliate program ihned od jeho spuštění, aby partnerům pomohl rychle akcelerovat program. Představí zároveň i jeho nový produkt Generátor dynamických bannerů.

Jak vypadá stránka, kterou uživatelé a vyhledávače milují

Pavel Ungr

Naučím vás jak správně optimalizovat vstupní stránku, čemu se vyhnout a jak správně pracovat s obsahem a strukturovanými daty tak, abyste jen prostými úpravami stránky byli pro vyhledávače i návštěvníky zajímavější než konkurence. Podívejte se předem na Analýzu klíčových slov…. ale jde to i bez ní. Pavel Ungr se SEO a online světu obecně věnuje již od roku 2004. Z Et netery v roce 2009 nastoupil přímo do společnosti Ataxo, a následně do H1.cz. Miluje práci pro své klienty a je nerad druhý. Rád školí a přednáší nejen o SEO a aktivně se zajímá o sociální sítě a jejich praktické využití. Baví ho online marketingové experimenty a propaguje SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu. Zajímá se o moderní technologie, internet, ale i o umění, filosofii a další humanitní vědy.

Affiliate program v telco segmentu

Petr Staněk

Petr Staněk, Business Director, Gorila mobil a.s. V Gorila mobil zodpovědný za obchodní aktivity, rozvoj, získávání partnerů a zároveň je spolumajitelem. V minulosti stál u zrodu firmy NetTravel.cz. Dále je spolumajitelem společnosti Czech Business Properties, zabývajících se investicemi v oblasti nemovitostí, spolumajitelem Cyklo69.cz a investorem v Bookfan.eu. Petr Staněk vystudoval MBA na britské The Open University a v současné době studuje na právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Je ženatý, má 2 děti a samozřejmě Gorilu.

Jak zvýšit výkon PPC kampaní

Petra Větrovská

Několik praktických tipů jak optimalizovat kampaně a zvýšit jejich zisk. Jak detailněji segmentovat a vyhodnocovat data, abychom zjistili, kde lze bez ztráty konverzí ušetřit a kde je naopak prostor ještě přidat. Petra se věnuje PPC reklamě 9 let, pracovala pro přední SEM a mediální agentury. Nyní pracuje na volné noze a kromě správy PPC kampaní se věnuje hlavně školení PPC specialistů, inhouse týmů a analýzám kampaní. Jako Google Partners Trainer pomáhá vzdělávat partnerské agentury Googlu v AdWords. Zaměřuje se na zejména na e-commerce sféru a výkonnostní kampaně.

Google Analytics, pokročilé funkce, co sledovat na co se zaměřit a proč v GA jsou jiná čísla než v affiliate programech?

Jan Tichý

Jan Tichý vede analytickou, konzultační a vývojářskou společnost Medio Interactive a školicí agenturu Medio Akademie. Je lektorem různých školení z oblasti internetového marketingu, webové analytiky a vývoje aplikací. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména vyhodnocováním návštěvnosti, pokročilým nastavením Google Analytics, SEO a optimalizací obchodní výkonnosti webů. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Je držitelem certifikátu Google Analytics Individual Qualification.

After party a networking v kavárně kina Atlas

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *