5. Affiliate konference
15.05.2014 v Praze
Vladan Hejnic, VIV NETworks s.r.o., vizionář, který má rád technologie. Vladan založil několik společností, které buď vyvíjí technologie nebo je reprezentují ve střední a východní Evropě. „Za poslední dva roky byl vývoj v internetových technologiích tak obrovský, že jejich využití se stalo skutečně masovým a jsou nyní dostupné téměř pro kohokoliv. Tak se nebojme je používat“, říká.
O hledání porozumění tak rozdílnému světu žen a jakou roli v něm hrají partneři (affiliate pochopitelně). A jak to dělat s radostí. Láďa Trpák, Chief Idealist at ZOOT. Věčný hledač nových cest. Pracovně startoval v HR jako Jobpilot, pak přesedl na reklamu v ADVERTURES a teď ho baví hezké holky ve fashion e-commerce ZOOTu. Ve volném čase relaxuje v KIJUKIJU a kouká na káňata.
Podíváme se prakticky na výsledky uživatelského testování tak velkého eshopu, jakým je pilulka.cz. Celý proces byl hodnocen se zástupci eshopu a můžete se těšit na ukázky a vysvětlení budoucích změn. Kvasnička Jan svou pracovní činnost soustředí na UX, použitelnost, zvyšování konverzních poměrů, návrh, tvorbu a testování webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi především v oblasti ecommerce. Je zastánce a propagátor myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet“. Aktivně školí a pořádá workshopy na toto téma. Na jeho blogu najdete spoustu užitečných a praktických informací.
Tomáš Jagoda, Czech and Slovak Market Manager / International Coupons / slevovekody.com. Do decembra 2013 som pracoval ako tzv. Slovak Market Specialis. Momentáne zastávam pozíciu Czech and Slovak Market Manager. O rozdieloch medzi SK a CZ e-commerce nie je potreba rozprávať, taktiež nie je potreba rozprávať aj o spoločných vlastnostiach týchto dvoch trhoch. Našou hlavnou úlohou v International Coupons je kontakt s affiliate sítěmi, kontakt s obchodmi, vymýšľanie nových možností propagácie e-shopov, ako aj reklamná činnosť našich stránok. Aké sú výhody zľavových kódov a či ponúkať klientom takúto možnosť lacnejšieho nakupovania pomocou zľavového kódu sa dozviete z mojej prezentácie.
Petr ukáže jak využít všechny dostupné prostředky jak technicky nastavit affiliate program ihned od jeho spuštění, aby partnerům pomohl rychle akcelerovat program. Představí zároveň i jeho nový produkt Generátor dynamických bannerů.
Naučím vás jak správně optimalizovat vstupní stránku, čemu se vyhnout a jak správně pracovat s obsahem a strukturovanými daty tak, abyste jen prostými úpravami stránky byli pro vyhledávače i návštěvníky zajímavější než konkurence. Podívejte se předem na Analýzu klíčových slov…. ale jde to i bez ní. Pavel Ungr se SEO a online světu obecně věnuje již od roku 2004. Z Et netery v roce 2009 nastoupil přímo do společnosti Ataxo, a následně do H1.cz. Miluje práci pro své klienty a je nerad druhý. Rád školí a přednáší nejen o SEO a aktivně se zajímá o sociální sítě a jejich praktické využití. Baví ho online marketingové experimenty a propaguje SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu. Zajímá se o moderní technologie, internet, ale i o umění, filosofii a další humanitní vědy.
Petr Staněk, Business Director, Gorila mobil a.s. V Gorila mobil zodpovědný za obchodní aktivity, rozvoj, získávání partnerů a zároveň je spolumajitelem. V minulosti stál u zrodu firmy NetTravel.cz. Dále je spolumajitelem společnosti Czech Business Properties, zabývajících se investicemi v oblasti nemovitostí, spolumajitelem Cyklo69.cz a investorem v Bookfan.eu. Petr Staněk vystudoval MBA na britské The Open University a v současné době studuje na právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Je ženatý, má 2 děti a samozřejmě Gorilu.
Několik praktických tipů jak optimalizovat kampaně a zvýšit jejich zisk. Jak detailněji segmentovat a vyhodnocovat data, abychom zjistili, kde lze bez ztráty konverzí ušetřit a kde je naopak prostor ještě přidat. Petra se věnuje PPC reklamě 9 let, pracovala pro přední SEM a mediální agentury. Nyní pracuje na volné noze a kromě správy PPC kampaní se věnuje hlavně školení PPC specialistů, inhouse týmů a analýzám kampaní. Jako Google Partners Trainer pomáhá vzdělávat partnerské agentury Googlu v AdWords. Zaměřuje se na zejména na e-commerce sféru a výkonnostní kampaně.
Jan Tichý vede analytickou, konzultační a vývojářskou společnost Medio Interactive a školicí agenturu Medio Akademie. Je lektorem různých školení z oblasti internetového marketingu, webové analytiky a vývoje aplikací. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména vyhodnocováním návštěvnosti, pokročilým nastavením Google Analytics, SEO a optimalizací obchodní výkonnosti webů. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Je držitelem certifikátu Google Analytics Individual Qualification.
- 16:30 - 22:30