6. Affiliate konference
v Praze
- 09:15 - 09:45
Workshopy: Proč, kdy a jak spustit affiliate program?
VIVnetworks.com
Máte e-shop a váháte zda je pro něj affiliate program vhodný či nikoli? Nevíte co čekat, na co se připravit, jak postupovat? Tento workshop odpoví na vaše otázky.
Affiliate evangelista, partner a manažer top leadgen kampaní v ČR. Ukážeme si od začátku jaká jsou specifika a rozdíly prodeje leadů oproti klasickým konverzím (retail). Jak začít vydělávat jako affilák na dodeji leadů. Jaké reklamní prvky nejlépe fungují a na co si dát při výběru kampaně pozor. Zkušenosti z praxe, praktické tipy a příklady na vašich projektech. Workshop pro každého affiláka, který to s affiliate marketingem myslí vážně.
Přednáška bude informovat o postupech při spouštění, správě a vyhodnocování PPC kampaní v reklamní síti Sklik. Součástí budou praktické ukázky z konkrétních PPC kampaní, spolu s ukázáním chyb, kterých se Josef u daných kampaní dopustil a které by rozhodně nebylo vhodné následovat. Josef Kroupa – provozovatel menších webů a magazínů, které se snaží s různou mírou úspěšnosti monetizovat pomocí PPC kampaní a affiliate marketingu.
- 11:20 - 11:50
Workshopy: Tunning affiliate programu
Martin Bětík
Chcete znát další tipy a triky pro váš affiliate program? Tento workshop poradí, jak vyladit jeho výkon na maximum.
E-shop SvětBot.cz pravidelně roste o více jak 100 % ročně. Přispívá tomu neustálé rozšiřování sortimentu, zvyšování kvality služeb a pravidelné testování webové aplikace. V přednášce se dozvíte nejen o tom, co affiliate program nabízí a proč se vyplatí s ním spolupracovat, ale podíváme se také na vybrané testy, které by se mohly hodit každému affilákovi při tvorbě affil webů. Ing. Jan Kalianko – Vystudoval komerční elektrotechniku na Západočeské univerzitě v Plzni a již při studiích se naplno věnoval e-commerci. Několik let provozoval druhou největší internetovou aukci s platbou za příhoz v ČR, ze které následně provedl úspěšný exit. Od roku 2011 zastává pozici CEO internetového obchodu SvětBot.cz, který také spoluvlastní. V říjnu 2013 vydal E-shop knihu, která získala mnoho kladných recenzí a ohlasů. V neposlední řadě pomáhá růst také ostatním internetovým obchodům a to jako e-shop konzultant. Jeho cílem je „dělat českou e-commerci kulturnější a lepší“.
Matěj Chmelo je zástupce společnosti Tarifomat, nezávislé internetové kalkulačky cen mobilních tarifů a energií. Společnost Tarifomat je již od roku 2011 špičkou v oboru distribuce služeb mobilních operátorů a nově také poskytovatelů elektřiny a plynu. Je rovněž prvním srovnávačem těchto služeb, který opakovaně získává certifikaci od Českého telekomunikačního úřadu, ručící za jeho nezávislost. Díky prozákaznickému přístupu a portfoliu extrémně výhodných neveřejných nabídek je Tarifomat se svými více než 100 000 spokojenými zákazníky již přes 3 roky naprostou jedničkou ve svém oboru.
Viděli jsme mnoho online podnikatelů, kteří dokázali využít mezer a stát se finančně nezávislými. Mnoho z nich však rychleji pozbylo než nabylo. Přijďte si poslechnout příběh také z druhé strany břehu. Příběh o tom, proč a jak být dlouhodobě úspěšným a prospěšným se všemi klady i zápory. David Eiselt se v affiliate marketingu pohybuje teprve třetím rokem. Za tuto dobu však stihl vybudovat nejčtenější cestovatelský portál v České republice Cestujlevne.com a stát se jedním z nejvýznamnějších partnerů v oblasti cestovního ruchu. Zastává názor, že dlouhodobě fungující činnost musí mít přidanou hodnotu společnosti..
Affiliate evangelista, partner a manažer top leadgen kampaní v ČR. Ukážeme si od začátku jaká jsou specifika a rozdíly prodeje leadů oproti klasickým konverzím (retail). Jak začít vydělávat jako affilák na dodeji leadů. Jaké reklamní prvky nejlépe fungují a na co si dát při výběru kampaně pozor. Zkušenosti z praxe, praktické tipy a příklady na vašich projektech. Workshop pro každého affiláka, který to s affiliate marketingem myslí vážně.
- 13:15 - 14:00
Setkání s inzerenty (kavárna kina)
Pepa.cz, Point4Me.cz, Kytary.cz, Baťa.cz, Tescoma, Kasa.cz, Zoot, Pilulka.cz a Damejidlo.cz
Setkání s inzerenty (kavárna kina): Pepa.cz, Point4Me.cz, Kytary.cz, Baťa.cz, Tescoma, Kasa.cz, Zoot, Pilulka.cz a Damejidlo.cz.
Affiliate provize jsou dnes připisovány nejčastěji poslednímu partnerovi, od kterého zákazník přišel. Ve skutečnosti se ale uživatelé před svým nákupem proklikávají na web z mnoha různých zdrojů, kampaní i partnerů, s různými motivacemi a záměry. Klasický způsob rozdělování odměn tak vůbec nezohledňuje dnešní chování zákazníků na internetu ani míru vlivu toho kterého partnera i dalších propagačních kanálů na nákupní rozhodování.
Přednáška je určena zejména pokročilejším e-shopům, které již mají rozjetý svůj provizní systém a chtějí optimalizovat rozložení nákladů v rámci svého marketingového mixu. Na své si ale určitě přijdou i začínající inzerenti a publisheři. Jan Tichý ukáže, co vše je dobré v dnešní době zohledňovat, jak lze partnerské odměny také rozdělovat a jak vůbec stanovit jejich výši nejen vůči ostatním partnerům, ale i vůči dalším propagačním aktivitám a marketingovým nákladům e-shopu.
Jan Tichý, analytik a konzultant provozuje vývojářskou a poradenskou společnost Medio Interactive, předtím působil ve firmách H1.cz a Jyxo. Vede pravidelná veřejná i individuální školení z různých oblastí internetového marketingu.
Tomáš a Vladislav si pro vás připravili přehled kvalitních pluginů do WP. Předvedou např. plugin pro parsování XML feedů inzerentů, jak „skrýt“ affil odkazy a další… Tomáš Poner vydělává affiliate marketingem už několik let, z toho většinu času na WordPress webech. Pravidelně navštěvuje konference po Evropě a srazy online podnikatelů, které také pořádá. WordPress miluje hlavně kvůli jeho možnosti jednoduše a efektivně využívat již hotové práce ostatních lidí z celého světa a obsáhlé znalostní bázi. Vladislav Musílek je WordPress nadšenec, který se dělí o své znalosti a zastává názor, že v současné době je WordPress nejdostupnější možností publikování obsahu na internetu. Věnuje se tvorbě šablon a pluginů, některé z nich najdete na jeho blogu či na WordPress.org.
Většina marketérů i běžných uživatelů už ví, že příspěvky na Facebooku se nedostanou ke všem přátelům a fanouškům. Facebook filtruje neúprosně a s rostoucí uživatelskou základnou se snižuje i dosah vašeho obsahu. Aktuální čísla mluví o průměrných 2-5 procentech. Jak docílit kvalitnějších výsledků? Eliška Vyhnánková se živí jako krotitelka sociálních sítí. Před odchodem na volnou nohu v červnu 2013 pracovala jako manažerka nových médií ve společnosti NEWTON Media, kde mimo jiné stála u zrodu serveru MEDIAINFO, ale také se starala o rozvoj nástrojů na monitoring sociálních sítí a školila. Její hlavní aktivitou je v současné době vzdělávání klientů k samostatnosti v komunikaci na sociálních médiích.
Mnoho e-commerce webů přichází o zákazníky, protože jim nedokáže účinně pomoci s výběrem zboží či služeb. Využijte toho, podívejte se na svět očima nerozhodných zákazníků a posílejte je do obchodu, až když už přesně vědí, co si mají koupit. Marek Prokop podniká již 24 let a z toho posledních 14 se věnuje internetovému marketingu. Klientům pomáhá zejména s UX, SEO, tvorbou obsahu, marketingovým plánováním a strategickým rozhodováním. Tyto obory i pravidelně školí a přednáší o nich na konferencích. Affiliate marketing si vyzkoušel na několika vlastních webech, ale častěji stojí jako konzultant na straně obchodníků.