1. Affiliate konference
Affilite program jako čistá esence výkonového marketingu je u nás stále tak trochu popelkou. Nicméně inzerenti se pomalu začínají orientovat a brát ho vážně a tím pádem začíná být zajímavý i pro poskytovatele mediálního prostoru. První ročník Affiliate konference byl zaměřen na zhodnocení současného stavu a výměně zkušeností.
Konference proběhla v rámci “jedničkového” dne 11.11.11 v TIC ČKD v Praze Vysočanech a pořádala ji společnost VIV NETworks, místní zástupce celosvětově největší affiliate sítě commission Junction (CJ). Tím byla i dána struktura prezentujících, mimo zástupců CJ to byli právě inzerenti využívající tuto síť. Ale konference samotná nebyla zaměřena jen na CJ ale na affiliate programy celkově, inspiraci mohli nalézt jak inzerenti, tak poskytovatelé bez ohledu použitou platformu …
Zaměření konference a jeho přednášející:
- VIV NETworks představila reklamní formát PageSkin se CTR přes 1%.
- Ondřej Vích z Direct Pojišťovny radil, jak postavit web konvertující pro pojišťovnu.
- Jitka Součková z Kasa.cz představila unikátní funkcionalitu retargetingu v Affiliate Programu pro zvýšení CTR a CR.
- Zuzana Dobšíčková z eProton prezentovala nové bonusové schéma s vysokými % provize pro partnery u značek, které dováží exklusivně. Nikdo jiný nenabídne tyto podmínky!
- Radek Mašata z O2 , radil jak využít Affiliate Program O2 pro partnery zaměřené na telco.
- Petra Hergenröther-Magenau z CJ, prezentovala srovnání affiliate trhu v ČR a ve vyspělých online trzích Evropy a USA.
- Jan Penkala z Acomware, předal své zkušenosti v oblasti optimalizace výkonnostní reklamy z Affiliate programu.